Читайте
дитині казку стільки разів, скільки вона просить. “Проживання” казкового сюжету
- складний процес, тож дитина потребує багаторазового зверення до сюжету
улюбленої казки.
Казку
ліпше не читати, а розповідати. Так ви матимете змогу спостерігати за реакцією
дитини.
Використовуйте
казкові події для формування особистості дитини
Пам’ятайте
про специфіку сприймання дітьми казкових подій із чарівним підтекстом,
наприклад, для дорослих кидання персонажів у вогонь є порушенням їхніх прав, а
для дитини - впевненістю в тому, що зло знищене.
Не
пояснюйте дитині глибинного змісту казки. Він має бути прихованим від неї та
впливати на підсвідомість лише через тексти, а не за допомогою тлумачення
подій.
Не
імпровізуйте, вводячи в казку персонажів та розгортаючи нові сюжетні лінії з
реального світу. Адже так ви вносите плутанину в диференціацію дитиною казкових
та реальних подій.
Розповідаючи
казку використовуйте казковий зачин: «У якомусь царстві, не в нашому
господарстві жили собі...» або «Ген у далекому краї, за дев'ятьма лісами жили
собі...» — це ті ворота, через які дитина одразу ж потрапляє у казковий світ.
Немає коментарів:
Дописати коментар