Запорукою успішної роботи над корекцією мовлення є злагоджена співпраця логопеда та батьків, які мають брати активну участь у виконанні домашніх завдань.
Більшість із завдань логопеди задають в ігровій або творчій формі, щоб не втрачався інтерес до занять та не перегукувався з навчанням в садочку.
Але підходити до їх виконання треба відповідально:
обов‘язково виділіть режимні 10-15 хв кожного дня для лого-д/з. Так виховуватиметься важлива систематичність та дисциплінованість.
відслідковуйте наявність інтересу до завдань у дитини. Якщо інтерес відсутній - краще відкласти завдання та повернутись згодом.
повторюйте задані вправи якомога частіше - це закріпить результати та додатково сприятиме кращому розвитку всіх психічних процесів.
якщо об‘єм завдань більший, ніж зазвичай - розділіть його на 2-3 підходи по 10-15 хв.
вдалий час для виконання вправ тоді, коли дитина не втомлена, не голодна, не сонна, не стривожена.
не транслюйте дитині свою тривожність чи занепокоєність недостатніми успіхами чи їхньою відсутністю.
уникайте слів-оцінок, підбирайте слова підтримки та заохочування.
Немає коментарів:
Дописати коментар